Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: “Συνέντευξη Τύπου”






Πρώτ' απ' όλα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας εδώ, για την βοήθεια σας ώστε να αναδειχθούν τα προβλήματα του νομού μας καθώς και για την κριτική σας αυτά τα δυο χρόνια, που για να είμαι ειλικρινής, όσο την φοβόμουν, τόσο αποτελούσε για μένα εφαλτήριο και έναυσμα για νέες προσπάθειες.
Γνωρίζω πως δεν είμαι τηλεοπτικός και δημοσιογραφικός βουλευτής, αφού δε φημίζομαι για τον συνηθισμένο ξύλινο λόγο.
Έχω όμως την εντύπωση πως οι συμπολίτες μου που με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους, επιθυμούσαν από εμένα να παλεύω για τις υποθέσεις τους, για το καλό τους και εν γένει για το καλό του τόπου και θεωρούν ήσσονος σημασίας την τηλεοπτική παρουσία μου και εστιάζουν στον αποτελεσματικό και όχι στο δημαγωγικό λόγο.
Για τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου έχουν ειπωθεί πολλά από πολλούς είτε αισιόδοξα είτε απαισιόδοξα. Εγώ δεν θα ήθελα να επαναλάβω τα τετριμμένα, θέλω απλώς να αναφερθώ στις προσωπικές μου εμπειρίες και οι οποίες, σαν οικογενειάρχη και βουλευτή Γιάννη Πασχαλίδη, δεν σας το κρύβω, μου προκαλούν φόβο στην προοπτική επικράτησης του ΣΥΡΙΖΑ. Σας το λέω διότι έζησα από κοντά τις συνιστώσες, την τόσο μεγάλη διαφορά προσέγγισης των προβλημάτων. Μια πραγματική Βαβέλ προσώπων, ιδεών και δηλώσεων.
Συγχωρέστε με αλλά δεν τους εμπιστεύομαι.
Και σας ρωτά τι μπορεί να σημαίνει εσωτερική οικονομία, τι βαράω το ντέφι, τι κόβουμε 100 δις χρήμα, φορολόγηση κεφαλαίου των καταθέσεων(όχι των τόκων, κούρεμα), υποχρεωτική αγορά εντόκων του δημοσίου από όλους τους καταθέτες, μηνιαία φορολόγηση ακινήτων και τόσα άλλα το λιγότερο φαιδρά και συγχρόνως επικίνδυνα.
Όσον αφορά τη ΝΔ, θεωρώ ότι όλοι εργαστήκαμε για την ανάπτυξη και τη σταθερότητα του τόπου και ενώ είχαμε εισέλθει σε επιτυχημένη τροχιά και αλλαγή της ψυχολογίας των Ελλήνων το λάθος που ονομάζεται ΕΝΦΙΑ και η προκήρυξη των εκλογών μας γυρίζουν πάλι πίσω.
Από την στιγμή που εκλέχτηκα αποφάσισα να επικεντρωθώ στα προβλήματα του νομού μου και στην ανάδειξη του.
Επειδή έζησε από κοντά την αγωνία των αγροτών μας, τα προβλήματα των κτηνοτρόφων μας, τις δυσκολίες των κατοίκων της Θάσου, την κατάσταση στα Τενάγη και τις αγωνίες των επιχειρηματιών και των κατοίκων της Καβάλας οι συζητήσεις με υπουργούς και οι κοινοβουλευτικές μου παρεμβάσεις είχαν τα εξής αποτελέσματα, τονίζω αποτελέσματα:
1. Έγκριση του προγράμματος Faros που θα προστατεύει τις αγροτικές καλλιέργειες από καταστροφές,
2. Καταβολή συνδεδεμένης ενίσχυσης για τη σόγια και το σπαράγγι
3. Επίσκεψη Ιάπωνα πρέσβη για εξαγωγές προϊόντων
4. Ανάδειξη της ελιάς μας στις καλύτερες του κόσμου
5. Αποζημιώσεις για τις καταστροφές
6. Επιδότηση κτηνοτρόφων Παγγαίου με το πρόγραμμα de minimis
7. Καταβολές αποζημιώσεων για ευλογιά, καταρροϊκό και έγκλειστα
8. Αύξηση του ποσοστού αλιείας του τόνου
9. Αύξηση δρομολογίων για Θάσο
10. Έγκριση ανάπλασης λιμανιού Λιμένα
11. Έγκριση σύμβασης επεξεργασίας λυμάτων στον Ποτό και Λιμενάρια
12. Έναρξη συνεργασίας με το Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο για την ελιά
13. Χρηματοδότηση των Δήμων Παγγαίου και Καβάλας για αποστράγγιση των Τεναγών και σας ενημερώνω ότι σήμερα κατατέθηκε από το Yπουργείο Yποδομών στο Yπουργείο Aνάπτυξης προσχέδιο ένταξης των τεναγών στα υπό χρηματοδότηση αντιπλημμυρικά έργα και μετά από επικοινωνία που είχα με τον Yπουργό κ. Σκρέκα μου υποσχέθηκε για την θετική του εισήγηση.
14. Παράταση μελέτης για τη γέφυρα Παλαιοχωρίου
15. Ασθενοφόρο στο Κ.Υ. Ελευθερούπολης
16. Στελέχωση αγροτικών ιατρείων και προσλήψεις ιατρών στο ΠΕΔΥ και στο Γ.Ν.Καβάλας
17. Χρηματοδότηση της δημόσιας βιβλιοθήκης Ελευθερούπολης
Επίσης, θα ήθελα να αναφερθώ και στα θέματα που έχουν δρομολογηθεί και αποτελούν προτάσεις μου :
1. Διαδικασίες εξαγωγής τοπικών προϊόντων στην Ιαπωνία
2. Δημιουργία ογκολογικής κλινικής και ακτινολογικού τμήματος
3. Ίδρυση παραρτήματος ΕΚΑΒ στην Θάσο
4. Ανοιχτό Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο
5. Δημιουργού ΕΠΑΛ στην Θάσο
6. Κατασκευή εξόδου για την παραλία Οφρυνίου
7. Πυροσβεστικό σκάφος στο λιμάνι της Καβάλας.
Συγνώμη που σας κούρασα με τις παραπάνω αναφορές μου αλλά είναι θεμιτό και συγχρόνως ευχάριστο για έναν νέο βουλευτή να δύναται να παρουσιάσει τόσα αποτελέσματα αλλά και στόχους.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου