Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ:  «Ευχαριστήριο».

Νιώθοντας δικαιωμένος για τις προσπάθειές μου, που είχαν ως στόχο το καλό των συμπολιτών μου, θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς ευχαριστίες και την βαθύτατη συγκίνησή μου για την αγάπη και την εμπιστοσύνη των πολιτών του νομού μας, την ισχυρή στήριξή τους και την αναγνώριση της προσφοράς μου.
Υπόσχομαι σε όλους σας ότι θα συνεχίσω να εργάζομαι αδιάλειπτα, με εντιμότητα και ανιδιοτέλεια, για το συμφέρον της πατρίδας μας και τη προσωπικής σας ευημερία.
«Η δύναμη σου πέλαγο και η θέλησή μου βράχος».
Διονύσιος Σολωμός, «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι»
                                                                               Με εκτίμηση

                                                                                                    
                                                      Ιωάννης Πασχαλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου